На 19 и 20 декември 2024 се проведе майсторски клас на тема “ Изграждане на визуална идентичност на търговска марка” в София, бул.Шипченски проход 69А, зала 207-2 с лектор Милена Банковска. Събитието е част от серия инициативи на експертна група "Информационни и комуникационни технологии" към УМЛАУЗ.
В майсторският клас бяха засегнати темите:
- Анализ на визуалната идентичност на съществуващи търговски марки
- Създаване на слоган
- Избор на графични и визуални елементи
- Проектиране на лого, визитка, плакат
- Проектиране на печатни и онлайн рекламни материали. Изграждане на визия са уеб-сайт
От участниците в обучението бяха подготвени и презентирани брандинг материали - лога, плакати, фирмени аксесоари, опаковки на продукти и визитки. Всеки един от участниците получи сертификат, след представяне на своя бранд.